CRM ve VERİ TABANI BAZLI PAZARLAMA
CRM ve VERİ TABANI BAZLI PAZARLAMA Eğitimin Amacı: CRM ve Veri Tabanı Bazlı Pazarlama Programı, teknolojik gelişmelerin iş hayatına yansıması…
YENİ NORMALDE PAZARLAMA VE MARKA PRATİKLERİ
Yeni Normalde Pazarlama ve Marka Pratikleri Eğitimin Amacı: Pazarlama ve marka yönetimindeki teorik bilgiler size yetmiyorsa, bu teorilerin nasıl hayata…
STRATEJİK ÜRÜN ve MARKA YÖNETİMİ
STRATEJİK ÜRÜN ve MARKA YÖNETİMİ Eğitimin Amacı: Stratejik Ürün ve Marka Yönetimi Programı, şirketlerin Pazarlama Departmanlarında, stratejik ürün ve marka…
GLOBAL ŞİRKETLERDEN VAKA YÖNETİMİ
GLOBAL ŞİRKETLERDEN VAKA YÖNETİMİ Eğitimin Amacı: Global Şirketler Vaka Yönetimi programı, daha akılda yer edici öğretsel bir metotla, gerçek Global…
Stok Analizleri ve Stok Azaltma Yaklaşımları
Stok Analizleri ve Stok Azaltma Yaklaşımları Eğitimin Amacı: Ürün, yarı ürün, hammadde ve malzemelerin etkin bir şekilde yönetimi, işletmenin kârlılık…