
Yeni Normalde Pazarlama ve Marka Pratikleri
Eğitimin Amacı: Pazarlama ve marka yönetimindeki teorik bilgiler size yetmiyorsa, bu teorilerin nasıl hayata geçtiğini anlamak isteyenler için hazırlanmış bir eğitim programıdır. Bu eğitim yeni pazarlama ve marka yönetimi adımlarını keşfederken teorinin pratikte güncel uygulamalara nasıl dönüştüğünü Türkiye’den ve dünyadan örneklerle katılımcıların içselleştirmesini ve kendi işlerinde kullanabilir hale gelmelerini amaçlıyor. Katılımcılara teoriyi ve pratiği bir arada sunuyor.
Kimler katılabilir: Temel pazarlama ve marka yönetimi bilgilerine ve kavramlarına hakim olan pazarlama, marka ve iletişim alanında çalışanlar, üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan öğrenciler, yeni girişimler, reklam ajanlarında çalışanlar
Bu eğitim Bankacılık-Finans, Perakende, Eğitim, Telekomünikasyon, Horeca, Hazır Giyim ve Moda, Reklamcılık, Teknoloji Odaklı Yeni Girişimler başta olmak üzere sektöre özel olarak da tasarlanabilir.
Kazanımlar : Bu eğitim ile birlikte iş yapış şekillerinize yeni bir bakış açısı kazandırarak pazarlama ve marka yönetimine ait teorik bilgilerin pratiğe dönüşmesindeki başarılı ve başarısız örnekleri irdeleme imkanı bulacaksınız. Bugüne kadar ki teorilerin yeni formlarını görme ve 21. Yüzyılın yeni dinamiklerine uygun bir pazarlama ve marka yönetimi bakış açısı kazanacaksınız. Başarısız örneklerin hangi aşamalarda hata yaptıklarını görerek kendi iş süreçlerinizde bu problemlerden kurtulmanın ipuçları pazarlama ve marka yönetimi konusundaki kararlarınızda daha sağlıklı adımlar atmanıza yardımcı olacak.
Bu eğitime katılanlar başka hangi eğitimleri alabilir? Bu eğitimi alanlar marka deneyimi, işveren markası, yeni normalde tüketici davranışı ve pazarlama eğitimleri ile dijital pazarlama konusunda derinleşmek dijital pazarlama eğitimlerine katılabilirler.
Eğitim Toplam Saati: 24 saat
Eğitim Tarihleri:
Eylül Eğitimi: 28 Eylül, 1, 5, 8, 12, 15, 19, 22, 26, 29 Ekim, 2, 5 Kasım 2020, Pazartesi, Perşembe 20:00-22:00
Eğitim İçeriği
Pazar Analizi ve Stratejik Bakış (8 saat)
- Tüketici davranışlarındaki değişim, etkili bir pazarlama stratejisi oluşturma, pazar analizinin ve stratejik pazarlamanın tüm adımları, segmentasyonun dönüşümü, pazarı ve tüketici davranışını anlamak için yenilikçi yaklaşımlar
- Vaka incelemeleri
Yaratıcı Marka ve İletişim Stratejisi (6 saat)
- İş stratejisini marka ve iletişim stratejisine dönüştürmenin yolları, yeni marka konumlandırma ve marka yönetimi yaklaşımı
- Vaka incelemeleri
Marka Deneyimi (6 saat)
- Deneyim kavramının dünden bugüne evrimi, Marka stratejisini deneyimde yaşatmak, marka deneyimi tasarımının kritik adımları
- Vaka İncelemeleri
Uçtan Uca Güncel Vakalar (2 saat)
Proje Teslimi (2 saat)
Eğitim başlangıcında proje ödevi verilecek ve katılımcılar projelerini son hafta sunacaklardır.
EĞİTİM ORTAMI HAKKINDA;
NETKENT Akdeniz ve Araştırma Üniversitesi’nin tüm program ve dersleri online (canlı) interaktiftir.İnternet bağlantısı olan gürültüsüz herhangi bir yer ve laptop, eğitmenin sınıfıdır.
Eğitimler canlı online interaktif olup eğitmenin görüntüsü, ders notları, online yazışma, soru sorma kutucuğu, söz alma, soru sorma butonu ekranda canlı görünecektir. Öğrenci isterse sistem üzerinden sesli soru sorabilir, söz alabilir. Öğrenci derste olmasına rağmen kendini görsel olarak kapatabilir. Dersi görünmeden seyredebilir
chat_bubble_outlineEğitmenler
