Eğitim Detayları
language
Eğitim Dili: Türkçe
access_time
20 Ekim - 5 Kasım 2020 Salı Perşembe 20:00-22.00
playlist_add_check
8 ders saati
spellcheck
Seviye: Başlangıç
terrain
Katılma Belgesi

Fiyat  450,00

Eğitimin Amacı:

Eğitim herhangi bir ürünün başarılı satışı için gerekli adımların öğrenilmesine yöneliktir.

Kimler Katılabilir:

Satışa yeni başlayan ve/veya  becerilerini geliştirmek isteyen satışçılar

Satış ekipleri ile çalışan destek departman ekipleri

Gelecekte ikinci kariyer olarak satış düşünenler

Satış yapmadığını düşünen ancak, insanları ikna etmek isteyenler

Başlangıç Tarihi ve Günler:  Toplam 8 ders saati

Eğitim Tarihleri: 20 Ekim – 5 Kasım 2020 Salı Perşembe 20:00-22.00

Programın İşleyişi: 

Satışın Adımları Bölüm 1 – 2 Saat

Satışın Adımları Bölüm 2 – 2 Saat

Müşteri İtirazlarını Karşılama Bölüm 1 – 2 Saat

Müşteri İtirazlarını Karşılama Bölüm 2 – 2 Saat

Programın Başlıkları: 

*Satış nedir, şirketlerde satış departman ve ekiplerinin yeri ve yapılanması nasıl olur?

*Satışın adımları nelerdir?

1-Hazırlık ( Müşteri Bilgisi, Ürün Bilgisi, Hedef ve Aksiyon Planları, Zihinsel hazırlık)

2-İletişim (Müşteri ile yüzyüze iletişimin kritik noktaları, alım  taleplerini doğru belirleyebilmek için soru sorma ve vücut dili teknikleri)

3-Sunum/Teklif ( Ürün ile müşteri taleplerinin ortak noktalarını bulmak ve teklif etmek)

4-Anlaşma ( Ticari ortak noktalarda buluşmak, pazarlık)

5-Takip (Ürün ve müşterinin sonraki satış/ziyarete kadar takip unsurları)

*Müşteri İtirazlarını karşılayabilmek

-Neden itirazla karşılaşırız? İtirazların nedenlerini nasıl buluruz? (Kısaca NLP ve Soru sorma teknikleri)

-İtiraz Karşılamanın adımları

1)Aktif Dinlemek

2)Gerçek sebebi bulmak için soru sorma teknikleri

3)Empati göstermek

4)Çözüm önerisi

5)Ortak çözüme yönlendirme

*Soru & Cevap

Bu Eğitime Katılanlara Önerilerimiz: 

Bu eğitime katılanlar Perakende Satış Noktası Tanzim Teşhir Eğitimi, Etkili İletişim, NLP, Vücut Dili kullanımı eğitimlerini de alabilirler.

DİĞER HUSUSLAR:

Eğitimler canlı online interaktif olup eğitmenin görüntüsü, ders notları, online yazışma, soru sorma kutucuğu, söz alma, soru sorma butonu ekranda canlı görünecektir.  Öğrenci isterse sistem üzerinden sesli soru sorabilir, söz alabilir. Öğrenci derste olmasına rağmen kendini görsel olarak kapatabilir. Dersi görünmeden seyredebilir.

Tüm eğitimlere devam oranı %70 tir.

chat_bubble_outlineEğitmenler

Şule ÖZTÜRK
Şule ÖZTÜRK
Danışman, Satış-Ekip Lideri

chat_bubble_outlineYorumlar