
Satınalma Sözleşme Yönetimi
Eğitimin Amacı: Satınalma süreçlerinde tarafların sahip oldukları yetki ve sorumlulukları tanımlayan sözleşmelerin içerikleri ile hazırlanması ve yürütülmesi aşamasında dikkat edilmesi gereken konular hakkında bilgi sahibi olmak.
Kimler katılabilir: Satınalma ve tedarik zinciri fonksiyonlarında çalışanlar ile bu alanlarda çalışmayı hedefleyenler.
Kazanımlar : Satınalma süreçlerinde Sözleşme Yönetiminin önemi, sözleşmelerin içeriği, nasıl hazırlanması ve yürütülmesi gerektiği ile dikkat edilmesi gereken konular hakkında bilgi sahibi olarak mal / hizmet tedarik süreçlerinin kusursuz sürdürülebilmesi için bunları uygulamak.
Bu eğitime katılanlar başka hangi eğitimleri alabilir?
Satınalma Yönetiminde Güncel Yaklaşımlar,
Başarılı Satınalma Yönetimi İçin İpuçları,
Satınalma Çalışanları İçin Finans Temelleri,
Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi başlığı altındaki diğer eğitimler.
Eğitim Toplam Saati: 2 saat
Eğitim Tarihi: 19 Ekim Pazartesi 20:00-22:00 arası
Tüm eğitimin içeriği
Satınalma Sözleşme Yönetimi Nedir?
Satınalma Sözleşmelerinin İçeriği
Satınalma Sözleşmelerinin Hazırlık ve Yürütülmesi Aşamasında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Örnek Mal ve Hizmet Sözleşmelerinin İncelenerek Analiz Edilmesi
chat_bubble_outlineEğitmenler
