
Eğitimin Amacı :
Satış noktasında ürünlerin doğru teşhirini sağlayacak teknikleri öğrenmek.
Kimler Alabilir?
Perakende satış noktası temsilci ve yöneticileri
Satış noktasında ürün yerleşim planı yapacak pazarlama veya satış yöneticileri
Perakende satış noktası yöneten KOBİ işletmecileri
Kazanımları:
Ürün satışını yapabilmek için gerekli aşamaları öğrenmiş olmak.
Müşteri beklentileri ve itirazlarını yönetebilmek.
Satış Ekipleri ile etkili iletişim kurabilmek ve uyumla çalışarak performans geliştirmek.
Bu eğitimi alanlar Perakende Satış Noktası Tanzim Teşhir Eğitimi, Etkili İletişim, NLP, Vücut Dili kullanımı eğitimini de alabilirler.
Eğitim Süresi: 8 saat,
Eğitim tarihleri:
Eğitimin Tarihleri : 16,23, 30 Ekim , 6 Kasım 2020, Cuma 20:00-22:00
Eğitimin İçeriği:
*Satış nedir, şirketlerde satış departman ve ekiplerinin yeri ve yapılanması nasıl olur?
*Satışın adımları nelerdir?
1-Hazırlık ( Müşteri Bilgisi, Ürün Bilgisi, Hedef ve Aksiyon Planları, Zihinsel hazırlık)
2-İletişim (Müşteri ile yüzyüze iletişimin kritik noktaları, alım taleplerini doğru belirleyebilmek için soru sorma ve vücut dili teknikleri)
3-Sunum/Teklif ( Ürün ile müşteri taleplerinin ortak noktalarını bulmak ve teklif etmek)
4-Anlaşma ( Ticari ortak noktalarda buluşmak, pazarlık)
5-Takip (Ürün ve müşterinin sonraki satış/ziyarete kadar takip unsurları)
*Müşteri İtirazlarını karşılayabilmek
-Neden itirazla karşılaşırız? İtirazların nedenlerini nasıl buluruz? (Kısaca NLP ve Soru sorma teknikleri)
-İtiraz Karşılamanın adımları
1)Aktif Dinlemek
2)Gerçek sebebi bulmak için soru sorma teknikleri
3)Empati göstermek
4)Çözüm önerisi
5)Ortak çözüme yönlendirme
*Soru & Cevap
Satışın Adımları Bölüm 1 – 2 Saat
Satışın Adımları Bölüm 2 – 2 Saat
Müşteri İtirazlarını Karşılama Bölüm 1 – 2 Saat
Müşteri İtirazlarını Karşılama Bölüm 2 – 2 Saat
DİĞER HUSUSLAR
NETKENT Akdeniz ve Araştırma Üniversitesi’nin tüm program ve dersleri online (canlı) interaktiftir.İnternet bağlantısı olan gürültüsüz herhangi bir yer ve laptop, eğitmenin sınıfıdır.
Eğitimler canlı online interaktif olup eğitmenin görüntüsü, ders notları, online yazışma, soru sorma kutucuğu, söz alma, soru sorma butonu ekranda canlı görünecektir. Öğrenci isterse sistem üzerinden sesli soru sorabilir, söz alabilir. Öğrenci derste olmasına rağmen kendini görsel olarak kapatabilir. Dersi görünmeden seyredebilir
Katılım Belgesi alabilmek için tüm eğitimlere en az %70 oranında devam edilmesi zorunludur.
Fiyatlara KDV dahildir.
chat_bubble_outlineEğitmenler
