Eğitim Detayları
language
Eğitim Dili: Türkçe
access_time
14 Eylülden itibaren Cuma,Pazar 19:00-22:00
playlist_add_check
50
spellcheck
Seviye: Orta-İleri
terrain
Başarı Belgesi

Fiyat  2.400,00

Pazarlama Micro Master Sertifika Programı

Cuma ve Pazar günleri 19:30-21:30 toplam 50 saat

Tarihler:

Eylül tarihleri açıklanacaktır

Eğitimin Amacı

Her ticari aktivite Pazarlama ile başlar ve pazarlama aslında doğru stratejik yaklaşımların seçilmesi ve uygulanması ile şirketlerin verimliliğini ve karlılığını arttıran en önemli etkendir. Bu nedenle Pazarlama, pazar payını koruyan ve genişleten her bir organizasyon için kritik öneme sahiptir.

Sadece pazarlama profesyonellerinin değil tüm girişimcilerin, üst düzey karar alıcı yöneticilerin ve kariyerine yeni başlayacak gençlerin pazarlamanın genel kavramlarını çok iyi kavramış olması ve iş modellerine uygulayabiliyor olmaları gerekmektedir.

Bu sertifika programı, hızla gelişen ve değişen pazarlama alanında lider olarak öne çıkmanızı, en son kavramları ve teknikleri öğrenerek- daha az zamanda ve daha az maliyetle bilgi sahibi olmanızı sağlayacaktır.

Kimler katılabilir

En az lise mezunu katılımcılar.

Kazanımlar –

Bu Eğitim, pazarlamayı en geniş kavramları ile öğrenebileceğiniz, herhangi bir Pazarlama yüksek lisans eğitiminin içeriğini özet bir şekilde alacağınız bir Sertifika Programıdır. Bu eğitim boyunca şu sorulara cevap alabileceksiniz;

  • Rekabet Ortamında nasıl bir avantajı sağlarım ve Ticari başarıyı nasıl yakalarım?
  • Pazarlama ile işimi nasıl büyütebilirim?
  • Değişen dünya düzeni ile pazara yeni giren firmaları neler bekliyor? Girişimcilik ve Pazarlama
  • Firma Kendi kaynaklarını nasıl pazarlama faaliyetlerine entegre edebilir? Strateji nasıl belirlenir ve nasıl başarı elde edilir?
  • Pazar Araştırması nasıl yapılır? Karar verme sürecindeki etkileri nelerdir?
  • Marka profesyonelleri doğru hedef kitleye ulaşmak için markalarını nasıl konumlandırmalı ve hangi mecra yatırımlarına öncelik vermeli
  • Dijital mecraların ve sosyal medyanın tüm pazarlama karması ile entegrasyonu nasıl olmalı?
  • Gelişen veri teknolojileri ile Müşteriyi anlamak, satış performansını arttırmak ve müşteri hizmetleri nasıl mümkün hale geldi?

Bu eğitime katılanlar başka hangi eğitimleri alabilir?-

Satış Yönetimi, Dijital Pazarlama, İşletme, Girişimcilik

Eğitim saat toplamı–  50 saat

48 Saat Ders ( Haftada 2 gün X 2 Saat)  Toplam 12  Hafta

2 Saat Online Sınav

Eğitim tarihi: 

 Eğitim Bitiş Tarihi: 

Program : 

Ders Süre
Pazarlamaya Giriş, Genel Kavramlar ve Pazarlama Süreçleri 6 Saat
Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Planlama 6 Saat
Pazarlama Araştırması 6 Saat
Fiyatlama Teknikleri ve Kampanya Yönetimi 6 Saat
Dağıtım Kanalları ve Yeni Pazarlara Ulaşmak 6 Saat
Tüketici Davranışları 6 Saat
Marka ve İletişim Yönetimi, Medya Planlama 6 Saat
Dijital Pazarlama ve E-ticaret 6 Saat
Sınav 2 Saat
TOPLAM 50 Saat

 

chat_bubble_outlineEğitmenler

chat_bubble_outlineYorumlar