
Kurumsal Hayatta Çıkar Çatışmalarının Yönetimi
Eğitimin Amacı: Katılımcıların kariyer ve başarı kavramlarını anlaması, örnek kariyer hikayeleri üzerinden ilham almaları, kariyerinde başarı olan kişilerin ortak kişilik özelliklerini öğrenerek kendilerinde neleri değiştirmeleri veya geliştirmeleri gerektiğini anlamalarını sağlayarak, bakış açılarının değişmesini sağlamak.
Kimler katılabilir: Kurumsal hayatta, farklı çıkarlara sahip departmanlarla ilişkili çalışan veya takım çalışmasında bulunan iş profesyonelleri.
Kazanımlar: Çatışmayı anlama ve kaynağını görme yetisi kazanma, çözüm odaklı yaklaşımı benimseme, duyguları yönetme
Bu eğitime katılanlar başka hangi eğitimleri alabilir?
“Şansımızı Yönetme Becerileri Eğitimi”, “Satış Eğitimi”, “Kilit Müşteri Yönetimi Eğitimi”.
Eğitim Toplam Saati: 2 saat
Eğitim Tarihi:
29.09.2020 saat 14.00 – 16.00
Eitimin İçeriği
Kurumsal Hayatta Çıkar Çatışmalarının Yönetimi
- Çatışmanın Tanımı ve Çeşitleri
- Çatışmayı Oluşturan Faktörler ve İş Yerinde Yaşanabilecek Çatışmalar
- Neden – Sonuç İlişkisi Kurarak Çatışmalara Çözüm Odaklı Yaklaşmak
- Çatışma Yönetimi İçin Etkili İletişim ve Müzakere Becerisi
- Duyguları Yönetmek
DİĞER HUSUSLAR
NETKENT Akdeniz ve Araştırma Üniversitesi’nin tüm program ve dersleri online (canlı) interaktiftir.İnternet bağlantısı olan gürültüsüz herhangi bir yer ve laptop, eğitmenin sınıfıdır.
Eğitimler canlı online interaktif olup eğitmenin görüntüsü, ders notları, online yazışma, soru sorma kutucuğu, söz alma, soru sorma butonu ekranda canlı görünecektir. Öğrenci isterse sistem üzerinden sesli soru sorabilir, söz alabilir. Öğrenci derste olmasına rağmen kendini görsel olarak kapatabilir. Dersi görünmeden seyredebilir
Katılım Belgesi alabilmek için tüm eğitimlere en az %70 oranında devam edilmesi zorunludur.
Fiyatlara KDV dahildir.
chat_bubble_outlineEğitmenler
