Eğitim Detayları
language
Eğitim Dili: Türkçe
access_time
29 Eylül, 6, 13, 20 Ekim Salı Günleri 20:00-22:00
playlist_add_check
8 ders saati
spellcheck
Seviye: Başlangıç-Orta
terrain
Katılım Belgesi

Fiyat  650,00

İşveren Markası mı Yoksa Çalışan Markası mı?

Eğitimin Amacı: Bir marka yönetiminin en temel öğelerinden biri marka vaadine çalışanlarını ortak edebilmek. Birçoğumuzun sabah erkenden kalkıp işe giderken neden bunu yaptığımızla ilgili hiçbir fikri yok. Oysa başarılı bir marka yönetimi için tüm çalışanların ortak bir amaç çatısı altında güç birliği yapması gerekiyor. Bu eğitimle ana markamız ile uyumlu güçlü bir çalışan markasını nasıl hayata geçirebileceğimize dair yaklaşımları metodolojik olarak görme ve uygulamalı örnekleri inceleme imkanımız olacak.

Kimler katılabilir: İnsan Kaynakları birimlerinde çalışanlar, temel pazarlama ve marka yönetimi bilgilerine ve kavramlarına hakim olan pazarlama, marka ve iletişim alanında çalışanlar, üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan öğrenciler, yeni girişimler, reklam ajanslarında çalışanlar (Bu eğitim Bankacılık-Finans, Perakende, Eğitim, Telekomünikasyon, Horeca, Hazır Giyim ve Moda, Reklamcılık, Teknoloji Odaklı Yeni Girişimler başta olmak üzere sektöre özel tasarlanabilir.)

Kazanımlar : Bu eğitim ile birlikte çalışan markanızı pazarlamanın bir parçası haline getirebilecek, doğru kurgulanmış bir çalışan markası yaratabilmenin adımlarını öğrenecek, iş dünyasının yeni normalinde güçlü bir çalışan markası ile yerinizi alabileceksiniz.

Bu eğitime katılanlar başka hangi eğitimleri alabilir? Bu eğitimi alanlar yeni normalde pazarlama ve marka pratikleri, marka deneyimi, yeni normalde tüketici davranışı ve pazarlama eğitimleri ile dijital pazarlama konusunda derinleşmek dijital pazarlama eğitimlerine katılabilirler.

Eğitim Toplam Saati: 8 saat

Tarihler:

Eylül Eğitimi: 29 Eylül, 6, 13, 20 Ekim 2020 Salı Günleri  20:00 – 22:00

Eğitim İçeriği

Çalışan Markası (2 saat)

– Ana marka ve çalışan markası ilişkisi
– Çalışanların işverenden yeni beklentileri, iş seçimindeki davranış biçimleri
– Güçlü bir çalışan markasının iş sonuçlarına etkisi

Güçlü bir çalışan markası yaratmanın adımları (2 saat)

– Marka stratejisinden çalışan marka stratejisine giden adımlar
– Çalışan markası stratejisinden uygulamaya geçiş prensipleri
– Vaka incelemeleri

Dünyadan ve Türkiye’den Vaka İncelemeleri (2 saat)

– Vaka İncelemeleri

Proje Teslimi (2 saat)

DİĞER HUSUSLAR

NETKENT Akdeniz ve Araştırma Üniversitesi’nin tüm program ve dersleri online (canlı) interaktiftir.İnternet bağlantısı olan gürültüsüz herhangi bir yer ve laptop, eğitmenin sınıfıdır.

Eğitimler canlı online interaktif olup eğitmenin görüntüsü, ders notları, online yazışma, soru sorma kutucuğu, söz alma, soru sorma butonu ekranda canlı görünecektir.  Öğrenci isterse sistem üzerinden sesli soru sorabilir, söz alabilir. Öğrenci derste olmasına rağmen kendini görsel olarak kapatabilir. Dersi görünmeden seyredebilir

Katılım Belgesi alabilmek için tüm eğitimlere en az %70 oranında devam edilmesi zorunludur.

Fiyatlara KDV dahildir.

chat_bubble_outlineEğitmenler

Armağan ÖZKAYNAKÇI
Armağan ÖZKAYNAKÇI
Danışman, Pazarlama, Marka Yönetimi, Müşteri Deneyimi, Pazar Araştırmaları

chat_bubble_outlineYorumlar