Eğitim Detayları
language
Eğitim Dili: Türkçe
access_time
2 Kasımdan itibaren Pazartesi, Çarşamba, Perşembe 14:00-16:00
playlist_add_check
36 saat, 6 hafta
spellcheck
Seviye: Yok
terrain
Katılım Belgesi

Fiyat  1.950,00

Dijital Pazarlama Sertifika Programı

Eğitimin Tarihleri:

Eğitim saat toplamı-  36 saat 

Haftada 3 gün 2 saat , Toplam 6 hafta, Pazartesi, Çarşamba, Perşembe

Eğitimin Amacı-

Instagram ve Facebook ‘da benim de reklamlarım neden olmasın mı diyorsunuz? Google’da nasıl üst sıralarda olabilirim diye merak mı ediyorsunuz? Sosyal Medya ‘da ben de fenomen olmak mı istiyorsunuz? Bu eğitim tam size göre.

Dijital evrim ile birlikte gerek ticari mecralar, gerek yaratıcı ekipler, gerekte marka profesyonelleri rekabetçi ortamda farklı olmak, doğru hedef kitleye en kısa ve ucuz yoldan ulaşmanın ve dijital dünyanın sağladığı olanaklardan maksimum derece de yararlanabilmenin yöntemlerini bulmak ve entegre pazarlama iletişimini daha güçlü bir hale getirmenin çabası içine girmişlerdir.

O nedenle tüm sektör profesyonelleri için digital mecraları ve dijital mecraların marka iletişimine katkısını en iyi şekilde kavraması gerekmektedir. Bu sertifika programı bu değişim sürecini ve günümüzde yaygın olan dijital tanıtım kanallarının kullanımlarını ve uygulama örneklerini sunarak pazarlama iletişiminizi geliştirebilmenizde size yardımcı olacaktır.

Kimler katılabilir-

En az lise mezunu, minimum Başlangıç seviyesinde İngilizce bilgisi olan katılımcılar.

·         Dijital pazarlama uzmanı olarak kariyer yapmayı planlayanlar

·         Kariyerine yeni başlayan dijital pazarlama uzmanları

·         Dijital pazarlamaya ilgi duyan şirket çalışanları

·         Şirketlerin pazarlama departmanına yeni başlayan uzmanlar

·         Dijitalden satış yapan işletme sahipleri

Kazanımlar –

Bu eğitimde dijital pazarlama uzmanlığı için bilmeniz gereken temel seviye bilgileri hem öğrenecek hem de uygulayacaksınız. Aynı zamanda dijital pazarlama uzmanı olabilmek için kullanmanız gereken araçlara ve teknolojilere de yetkinlik kazanmış olacaksınız.

·         Dijital Kanalların Tanıtımı. Dijitalleşme ile Pazarlamanın kuralları nasıl değişti?

·         Dijital Kaynaklar Nedir? Firma Kendi kaynaklarını nasıl pazarlama faaliyetlerine entegre edebilir.

·         Google Reklamcılığı ve Arama Motoru Pazarlama

·         Pazarlama  profesyonelleri için hangi faaliyetler önem kazandı? Dijital mecraların tüm pazarlama karması ile entegrasyonu nasıl olmalı?

·         Marka profesyonelleri doğru hedef kitleye ulaşmak için markalarını dijital dünyada nasıl var etmeli ve hangi mecraları kullanmalı ve hangi

·         Sosyal medyanın önemi nedir?  Marka iletişimde nasıl kullanılmalıdır?

·         Dijitalleşme Halkla ilişkiler ve Müşteri hizmetleri anlayışını nasıl değiştirdi?

Bu eğitime katılanlar başka hangi eğitimleri alabilir?-

Pazarlama, Girişimcilik, E-ticaret

Eğitimin içeriği;

Pazarlama Nedir? Dijitali, Gelenekseli var mıdır?

Dijital Pazarlama Genel Kavramlar

Dijital Kanallar Nelerdir?

Dijital Medya Planlama

Inbound Marketing

Real Time Marketing

Gamification

E-Mail Pazarlama Bitti mi?

E-Mail Pazarlamanın Püf Noktaları

Arama Motoru Optimizasyonu Nedir?

Adwords ve SEO arasındaki Farklar Nelerdir?

SEO Çalışması Yaparken Nelerken Nelere Dikkat Etmelisiniz?

Başarılı SEO Örnekleri

Arama Motoru Pazarlaması Nedir?

Arama Motorunu Etkileyen Faktörler

Google Insight Araçları Nelerdir?

Google Ads Hesap Kurulumu

Google Ads Reklam Stratejisi

Google Ads Reklam Modelleri Nelerdir?

Google Ads Kampanyası Nasıl Optimize Edilir?

Google Ads Başarılı ve Başarısız Örnekler

Sosyal Medya İçerik Yönetimi

Sosyal Medya Konumlandırma Stratejisi

Sosyal Medya Takibi ve Raporlama

Sosyal Medya Ajansları ile Çalışırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Nasıl Viral Pazarlama Yapabilirsiniz?

Influencer Pazarlama Hala Etkili mi?

Influencer Pazarlamada Nelere Dikkat Etmelisiniz?

Google Analytics Üzerinden Hangi Verilere Ulaşabilirsiniz?

Google Analytics Verilerinin Analizi

Google Analytics Verilerinin Analizi Sonrası Rapor Oluşturma

Facebook Reklamcılığında Hedef Kitle

Facebook Reklamcılığında Reklamlar

Facebook Reklamcılığında Dinamik Reklamlar

Instagram Reklamcılığı

Facebook ve Instagram Reklamcılığında Raporlama

 

DİĞER HUSUSLAR:

Eğitimler canlı online interaktif olup eğitmenin görüntüsü, ders notları, online yazışma, soru sorma kutucuğu, söz alma, soru sorma butonu ekranda canlı görünecektir.  Öğrenci isterse sistem üzerinden sesli soru sorabilir, söz alabilir. Öğrenci derste olmasına rağmen kendini görsel olarak kapatabilir. Dersi görünmeden seyredebilir.

Tüm eğitimlere devam oranı %70 tir.

 

chat_bubble_outlineEğitmenler

chat_bubble_outlineYorumlar