
CRM ve VERİ TABANI BAZLI PAZARLAMA
Eğitimin Amacı:
CRM ve Veri Tabanı Bazlı Pazarlama Programı, teknolojik gelişmelerin iş hayatına yansıması sonucu, müşterilere ait verilerin çok daha rahat gruplanıp, işlendiği, bilgilere, stratejilere dönüştüğü yönetsel sürece dair, pazarlama odaklı bilgi aktarmayı amaçlamaktadır.
Kimler katılabilir:
Müşteri İlişkileri, Satış, Pazarlama, Marka, Ürün, Pazarlama İletişimi gibi alanlarda kariyerleri olanlar ve kariyer yapmak isteyen kişiler.
Kazanımlar:
5 senesi Londra’da, 25 senesi İstanbul’da büyük holding şirketlerindeki üst düzey profesyonel tecrübeler ile Türkiye’nin önde gelen MBA okullarındaki 8 senelik akademik deneyim odaklı bilgi aktarımlarının sentezlenerek, katılımcıların belleklerinde çok daha yer edici ve iş hayatına uyarlanabilir bir birikim kazandırmak.
Bu eğitime katılanlar başka hangi eğitimleri alabilir?
• Stratejik Satış ve Pazarlama Yönetimi
• Stratejik Ürün ve Marka Yönetimi
• Global Şirketler Vaka Yönetimi
Eğitim Toplam Saati:
8 Saat, Pazartesi Çarşamba günleri, 20:00-22:00
Başlangıç Tarihleri:
Eylül Eğitimi: 28, 30 Eylül, 5, 7, 12, 14 Ekim 2020
Eğitimin İçeriği
YAKIN DÖNEM İŞ HAYATI DÖNGÜSÜ
• Üretim Odaklı Dönem
• Toplam Kalite ve Finans Odaklı Dönem
• Müşteri Odaklı Dönem
CRM KAVRAMI ve ÖNEMİ
SOSYAL CRM KAVRAMI
CRM AMAÇLARI
CRM AVANTAJLARI
CRM YÖNETSEL SÜREÇLERİ
• Müşteri Seçme
• Müşteri Edinme
• Müşteriyi Koruma
• Müşteriyi Derinleştirme
CRM İŞLEYİŞ SÜREÇ KARTLARI ve ÖRNEK CRM TABLOLARI
CRM YAZILIMLARININ TEMEL MODÜLLERİ
VERİ TABANI KAVRAMI ve VERİ TABANLI PAZARLAMA
VERİ TABANI BAZLI PAZARLAMANIN GELİŞİMİ
VERİ TABANLI PAZARLAMANIN SAĞLAYACAĞI FAYDALAR
VERİ TABANLI PAZARLAMA MODELLERİ
• Tüketici Temelli Veri Tabanı Pazarlama
• İşletme Temelli Veri Tabanı Pazarlama
VERİ TABANINDA BULUNMASI GEREKEN VERİ ALANLARI
• Müşteriye İlişkin Veriler
• Ürünlere/Hizmetlere İlişkin Veriler
• Pazara İlişkin Veriler
• Firmaya İlişkin Veriler
VERİ TABANI BAZLI PAZARLAMA İÇİN GEREKLİ ÜÇ ÖZELLİK
• Veri
• Strateji
• Analiz Araçları
ö Raporlar
ö Matematiksel Modellemeler
ö Veri Madenciliği
VERİ MADENCİLİĞİ
VERİ TABANLI PAZARLAMANIN UYGULANMA SÜREÇLERİ
• Veri Toplama
• Veriyi Bilgiye Çevirme
• İletişimin Sağlanması
• Pazarlama Stratejisini Geliştirme ve Büyütme
VERİ TABANI BAZLI PAZARLAMA STRATEJİLERİ
• Tutma Stratejisi
• Kazanma Stratejisi
• Karma Strateji
VERİ TABANI PAZARLAMA VAKASI
Simülasyon Uygulamalı
EĞİTİM ORTAMI HAKKINDA;
NETKENT Akdeniz ve Araştırma Üniversitesi’nin tüm program ve dersleri online (canlı) interaktiftir.İnternet bağlantısı olan gürültüsüz herhangi bir yer ve laptop, eğitmenin sınıfıdır.
Eğitimler canlı online interaktif olup eğitmenin görüntüsü, ders notları, online yazışma, soru sorma kutucuğu, söz alma, soru sorma butonu ekranda canlı görünecektir. Öğrenci isterse sistem üzerinden sesli soru sorabilir, söz alabilir. Öğrenci derste olmasına rağmen kendini görsel olarak kapatabilir. Dersi görünmeden seyredebilir
chat_bubble_outlineEğitmenler
