BAŞARILI SATINALMA YÖNETİMİ İÇİN İPUÇLARI ve SATINALMA YÖNETİMİNDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Başarılı Satınalma Yönetimi İçin İpuçları Eğitimin Amacı: Satınalma süreçlerinin başarılı bir şekilde yürütülmesi maksadıyla işletmeler ile satınalma profesyonellerince önem…
CRM ve VERİ TABANI BAZLI PAZARLAMA
CRM ve VERİ TABANI BAZLI PAZARLAMA Eğitimin Amacı: CRM ve Veri Tabanı Bazlı Pazarlama Programı, teknolojik gelişmelerin iş hayatına yansıması…
PROJE EKİPLERİNİN UZAKTAN YÖNETİMİ
Eğitimin Amacı: Yeni bir dünya ve çalışma düzenine geçtiğimiz bugünlerde ekipleri ve projeyi uzaktan yönetmek isteyenler için düzenlenmiştir. Kimler Katılabilir: …
Satış Teknikleri Eğitimi – Satış Terzisi İşbirliği İle
Eğitimin Amacı: Her sektör ve iş kolundan katılımcılar için uygun olan Satış Teknikleri Eğitimi, satışın temel süreçlerini hemen hayata geçirilebilecek,…
Pandemi Sonrası Uzaktan Çalışma, Ev ve İş Hayatı Uyumlama
Pandemi Sonrası Uzaktan Çalışma, Ev ve İş Hayatı Uyumlama Eğitimin/Seminer/Atölyenin amacı: Uzaktan ya da evden çalışırken performansı artırmanın, iş ve…
Kişisel Marka-İmaj Planlaması –Yönetimi
Kişisel Marka-İmaj Planlaması –Yönetimi Eğitimin Amacı: İş Yaşamında güçlerin farkında olmak ve kişisel etkinin gücünden faydalanmak ve sözsüz iletişimde başarıyı…
Beden Dili ve İletişim
Beden Dili ve İletişim Eğitimin Amacı: Sözlü ve sözsüz iletişimde başarı kazanmak Kimler katılabilir: İş ve Sosyal Hayatında başarılı iletişim…
Vakalarla Distribütör/Bayii/Franchising Satış Teşkilatı Yönetimi
Vakalarla Distribütör/Bayii/Franchising Satış Teşkilatı Yönetimi Eğitimin Amacı: Bayi Satış Yöneticilerinin asıl sorumlulukları; bölgelerinde konuşlanmış Bayi satış teşkilatlarını Proaktif olarak yönetebilmeleri…
Etkin ve Etkili Uluslararası Müzakare
Etkin ve Etkili Uluslararası Müzakare Eğitimin Amacı: Hızla daha da karmaşık bir hal alan ticaret ve iş dünyasında müşterilerimizle tedarikçilerimizle…
Doğru Linkedin Kullanımı
Eğitimin/Seminer/Atölye Adı: Doğru Linkedin Kullanımı Eğitimin/Seminer/Atölyenin amacı: Günümüzde kullanımı hızla artan ve profesyonel hayatımızda etkin kullanmamız gereken LinkedIn platformunun etkili…
Facebook ve Instagram Reklamcılığı, (MMA TR) Mobil Pazarlama Derneği Türkiye İşbirliği İle
Facebook&Instagram Reklamcılığı, MMA İşbirliği ile Eğitimin Amacı: Facebook ekosistemindeki tüm reklam seçeneklerinin öğrenilmesi, işletmeler için en uygun reklam modelinin seçilmesi,…
SATINALMA SÖZLEŞME YÖNETİMİ
Satınalma Sözleşme Yönetimi Eğitimin Amacı: Satınalma süreçlerinde tarafların sahip oldukları yetki ve sorumlulukları tanımlayan sözleşmelerin içerikleri ile hazırlanması ve yürütülmesi…
İŞVEREN MARKASI MI ÇALIŞAN MARKASI MI?
İşveren Markası mı Yoksa Çalışan Markası mı? Eğitimin Amacı: Bir marka yönetiminin en temel öğelerinden biri marka vaadine çalışanlarını ortak…
YENİ NORMALDE PAZARLAMA VE MARKA PRATİKLERİ
Yeni Normalde Pazarlama ve Marka Pratikleri Eğitimin Amacı: Pazarlama ve marka yönetimindeki teorik bilgiler size yetmiyorsa, bu teorilerin nasıl hayata…
STRATEJİK ÜRÜN ve MARKA YÖNETİMİ
STRATEJİK ÜRÜN ve MARKA YÖNETİMİ Eğitimin Amacı: Stratejik Ürün ve Marka Yönetimi Programı, şirketlerin Pazarlama Departmanlarında, stratejik ürün ve marka…